ﺩﯾﻮﺑﻨﺪﯼ ﻭﮨﺎﺑﯽ ﺣﻀﺮﺍﺕ ﮐﺎ
ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﺑﺎﻃﻞ ﻣﺬﮨﺐ
ﻣﯿﮟ ﻻﻧﮯ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ
ﮐﻔﺮﯾﮧ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﭼﮭﭙﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ
ﻋﻮﺍﻡ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﮐﻮ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ
ﻓﺮﻭﻋﯽ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ
ﮐﮧ ﮨﻤﺎﺭﺍ ﺗﻮ ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ
ﻓﺎﺗﺤﮧ، ﻧﻮﺭ ﻭ ﺑﺸﺮ، ﻋﻠﻢ ﻏﯿﺐ ،
ﻣﯿﻼﺩ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﺍﻭﺭ ﮔﯿﺎﺭﮨﻮﯾﮟ
ﻭﻏﯿﺮﮦ ﮐﺎ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﮨﮯ ۔۔۔ ﯾﮧ
ﺍﺧﺘﻼﻓﺎﺕ ﺍﭘﻨﯽ ﺟﮕﮧ ﻟﯿﮑﻦ ﯾﮧ
ﻓﺮﻭﻋﯽ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﮨﯿﮟ ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﻭ
ﺟﻤﺎﻋﺖ ﮐﺎ ﻭﮨﺎﺑﯽ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪﯼ
ﻣﺬﮨﺐ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﺻﻞ ﺍﺧﺘﻼﻑ
ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻭﮨﺎﺑﯿﻮﮞ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪﯾﻮﮞ
ﮐﮯ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﮐﻔﺮﯾﮧ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ
ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﺰﻭﺟﻞ ﮐﯽ ﺷﺎﻥ
ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺑﮯ ﺷﻤﺎﺭ ﮔﺴﺘﺎﺧﯿﺎﮞ
ﮐﯿﮟ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ
ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺷﺎﻥ ﻣﯿﮟ
ﺑﮭﯽ ﺑﮯ ﺷﻤﺎﺭ ﮔﺴﺘﺎﺧﯿﺎﮞ ﮐﯽ
ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﯽ ﺳﺎﺗﮫ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﻧﺒﯿﺎﺀ ﮐﺮﺍﻡ ﻋﻠﯿﮩﻢ ﺍﻟﺴﻼﻡ ،
ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﻋﻠﯿﮩﻢ ﺍﻟﺮﺿﻮﺍﻥ
ﺍﻭﺭ ﺍﻭﻟﯿﺎﺀ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺷﺎﻥ ﻣﯿﮟ
ﺑﮭﯽ ﺑﮯ ﺷﻤﺎﺭ ﮔﺴﺘﺎﺧﯿﺎﮞ ﮐﯽ
ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮨﻢ ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﮐﺎ ﺍﻥ
ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﯾﮩﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩﯼ
ﺍﺧﺘﻼﻑ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ
ﺑﮭﯽ ﮔﺴﺘﺎﺥ ۔۔۔ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ
ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺑﮭﯽ
ﮔﺴﺘﺎﺥ ۔۔۔ ﺍﻧﺒﯿﺎﺀ ، ﺻﺤﺎﺑﮧ ﺍﻭﺭ
ﺍﻭﻟﯿﺎﺀ ﮐﮯ ﺑﮭﯽ ﮔﺴﺘﺎﺥ ﮨﯿﮟ ۔۔۔
ﺫﯾﻞ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﺑﮯ
ﺷﻤﺎﺭ ﮐﻔﺮﯾﮧ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ
ﺻﺮﻑ ﺍﯾﮏ ﻋﻘﯿﺪﮦ ﭘﯿﺶ ﮐﯿﺎ ﺟﺎ
ﺭﮨﺎ ﮨﮯ ﺍﺻﻞ ﺳﮑﯿﻦ ﭘﯿﺞ ﮐﮯ
ﺳﺎﺗﮫ ۔۔۔ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﮐﺴﯽ ﺍﯾﺴﮯ
ﻭﯾﺴﮯ ﻣﻮﻟﻮﯼ ﮐﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﻧﮩﯿﮟ
ﺑﻠﮑﮧ ﻭﮨﺎﺑﯿﮧ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪﯾﮧ ﮐﮯ ﺍﻣﺎﻡ
ﺍﻻﻭﻝ ﻣﻮﻟﻮﯼ ﺍﺳﻤٰﻌﯿﻞ ﺩﮨﻠﻮﯼ ﮐﯽ
ﺑﺪﻧﺎﻡ ﺯﻣﺎﻧﮧ ﮐﺘﺎﺏ ﺻﺮﺍﻁ
ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ۔۔۔ ﺟﺲ ﮐﺘﺎﺏ ﭘﺮ
ﻭﮨﺎﺑﯽ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪﯼ ﻣﺬﮨﺐ ﮐﺎ
ﺩﺍﺭﻭﻣﺪﺍﺭ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﻮﻟﻮﯼ
ﺍﺳﻤٰﻌﯿﻞ ﺩﮨﻠﻮﯼ ﻏﯿﺮ ﻣﻘﻠﺪ
ﻭﮨﺎﺑﯿﮧ ﮐﺎ ﺑﮭﯽ ﺍﻣﺎﻡ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﻘﻠﺪ
ﻭﮨﺎﺑﯿﮧ ﯾﻌﻨﯽ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪﯾﻮﮞ ﮐﺎ ﺑﮭﯽ
ﺍﻣﺎﻡ ﮨﮯ ۔۔۔
ﺍﮮ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﻝ ﭘﺮ ﮨﺎﺗﮫ
ﺭﮐﮫ ﺍﻭﺭ ﺳﻦ ﮐﮧ ﺷﺎﻥ ﺭﺳﺎﻟﺖ
ﻣﯿﮟ ﮐﺲ ﻗﺪﺭ ﮔﺴﺘﺎﺧﯽ ﮐﯽ ﺟﺎ
ﺭﮨﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺟﺲ ﻣﺬﮨﺐ ﯾﻌﻨﯽ
ﻭﮨﺎﺑﯿﮧ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪﯾﮧ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﮨﮯ
ﺍﯾﺴﮯ ﮐﻔﺮﯾﮧ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﭘﺮ ﮨﻮ ﻭﮦ
ﻣﺬﮨﺐ ﮐﯿﺴﮯ ﺣﻖ ﭘﺮ ﮨﻮ ﺳﮑﺘﺎ
ﮨﮯ ۔۔۔ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﻟﻮﮨﺎﺑﯿﮧ ﺩﯾﻮﺑﻨﺪﯾﮧ
ﻣﻮﻟﻮﯼ ﺍﺳﻤٰﻌﯿﻞ ﺩﮨﻠﻮﯼ ﺍﺱ
ﮐﺘﺎﺏ ﮐﮯ ﺻﻔﺤﮧ ﻧﻤﺒﺮ
169-170 ﭘﺮ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﺁﻧﮯ
ﻭﺍﻟﮯ ﻭﺳﻮﺳﻮﮞ ﮐﺎ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺗﮯ
ﮨﻮﺋﮯ ﺷﺎﻥ ﺭﺳﺎﻟﺖ ﻣﯿﮟ ﮔﺴﺘﺎﺧﯽ
ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﻟﮑﮭﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ
" ﺯﻧﺎ ﮐﮯ ﻭﺳﻮﺳﮯ ﺳﮯ ﺍﭘﻨﯽ
ﺑﯿﻮﯼ ﮐﯽ ﻣﺠﺎﻣﻌﺖ ﮐﺎ ﺧﯿﺎﻝ
ﺑﮩﺘﺮ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺷﯿﺦ ﯾﺎ ﺍﻧﮩﯽ
ﺟﯿﺴﮯ ﺑﺰﺭﮔﻮﮞ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺧﻮﺍﮦ
ﺭﺳﺎﻟﺖ ﻣﺂﺏ ﮨﯽ ﮨﻮﮞ ﺍﭘﻨﯽ ﮨﻤﺖ
ﯾﻌﻨﯽ ﺍﭘﻨﮯ ﺧﯿﺎﻝ ﮐﻮ ﻟﮕﺎ ﺩﯾﻨﺎ
ﺍﭘﻨﮯ ﺑﯿﻞ ﺍﻭﺭ ﮔﺪﮬﮯ ﮐﯽ
ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﻣﺴﺘﻐﺮﻕ ﯾﻌﻨﯽ
ﮈﻭﺏ ﺟﺎﻧﮯ ﺳﮯ ﺑﺮﺍ ﮨﮯ " ﻣﻌﺎﺫ
ﺍﻟﻠﮧ ﺛﻢ ﻣﻌﺎﺫ ﺍﻟﻠﮧ
ﺍﮔﺮ ﻣﺠﮭﮯ ﺍﻥ ﮔﺴﺘﺎﺧﻮﮞ ﮐﮯ ﺍﺱ
ﮐﻔﺮﯾﮧ ﻋﻘﯿﺪﮦ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ
ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺑﺘﺎﻧﺎ ﻣﻘﺼﻮﺩ ﻧﮧ ﮨﻮﺗﺎ
ﺗﻮ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﮐﻮ ﻟﮑﮭﻨﺎ ﺗﻮ
ﺩﻭﺭ ﭘﮍﮬﻨﺎ ﺑﮭﯽ ﮔﻮﺍﺭﮦ ﻧﮧ
ﮐﺮﺗﺎ ۔۔۔ ﺍﮮ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺁ ﻣﯿﮟ ﺍﺏ
ﺗﺠﮫ ﺳﮯ ﭘﻮﭼﮭﺘﺎ ﮨﻮﮞ ﮐﯿﺎ ﻧﻤﺎﺯ
ﻣﯿﮟ ﺗﺠﮭﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ
ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﺎ ﺧﯿﺎﻝ ﻧﮩﯿﮟ
ﺁﺗﺎ ۔۔۔ ﺟﺐ ﺗﻮ ﮨﺮ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﮟ
ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ
ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺑﺎﺭﮔﺎﮦ ﻣﯿﮟ ﺳﻼﻡ ﺍﻭﺭ
ﺩﺭﻭﺩ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﮐﯿﺎ
ﺗﯿﺮﺍ ﺧﯿﺎﻝ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ
ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﻧﮩﯿﮟ
ﺟﺎﺗﺎ ۔۔۔ ﺍﺭﮮ ﻧﻤﺎﺯ ﮐﺎ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﮨﯽ
ﮨﻤﯿﮟ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ
ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﺳﮑﮭﺎﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ
ﻧﻤﺎﺯ ﻧﻤﺎﺯ ﮨﯽ ﮐﯿﺴﯽ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ
ﭘﯿﺎﺭﮮ ﻧﺒﯽ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ
ﻭﺳﻠﻢ ﮐﺎ ﺧﯿﺎﻝ ﻧﮧ ﺁﺋﮯ ۔۔۔ ﺁﺋﯿﮯ
ﺁﭖ ﮐﻮ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﻋﻠﯿﮩﻢ
ﺍﻟﺮﺿﻮﺍﻥ ﮐﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ
ﻣﯿﮟ ﺩﮐﮭﺎﺋﯿﮟ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺗﻮ ﻧﻤﺎﺯ
ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﭘﯿﺎﺭﮮ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﺻﻠﯽ
ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺯﯾﺎﺭﺕ ﮐﯿﺎ
ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ۔۔۔
ﺣﻀﻮﺭ ﻧﺒﯽ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ
ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﺮﺽِ
ﻭﺻﺎﻝ ﻣﯿﮟ ﺟﺐ ﺗﯿﻦ ﺩﻥ ﺗﮏ
ﺣﺠﺮۂ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﺳﮯ ﺑﺎﮨﺮ ﺗﺸﺮﯾﻒ
ﻧﮧ ﻻﺋﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﻧﮕﺎﮨﯿﮟ ﺟﻮ
ﺭﻭﺯﺍﻧﮧ ﺩﯾﺪﺍﺭ ﻣﺼﻄﻔﯽٰ ﺻﻠﯽ
ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺷﺮﻑِ
ﺩﻟﻨﻮﺍﺯﺳﮯ ﻣﺸﺮﻑ ﮨﻮﺍ ﮐﺮﺗﯽ
ﺗﮭﯿﮟ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ
ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﺟﮭﻠﮏ ﺩﯾﮑﮭﻨﮯ
ﮐﻮ ﺗﺮﺱ ﮔﺌﯿﮟ۔ ﺟﺎﻥ ﻧﺜﺎﺭﺍﻥ
ﻣﺼﻄﻔﯽٰ ﺳﺮﺍﭘﺎ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺗﮭﮯ ﮐﮧ
ﮐﺐ ﮨﻤﯿﮟ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﮐﺎ ﺩﯾﺪﺍﺭ
ﻧﺼﯿﺐ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺑﺎﻵﺧﺮ ﻭﮦ
ﻣﺒﺎﺭﮎ ﻭ ﻣﺴﻌﻮﺩ ﻟﻤﺤﮧ ﺍﯾﮏ ﺩﻥ
ﺣﺎﻟﺖِ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻧﺼﯿﺐ
ﮨﻮﮔﯿﺎ۔
ﺣﻀﺮﺕ ﺍﻧﺲ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ
ﺳﮯ ﻣﺮﻭﯼ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﯾﺎﻡِ ﻭﺻﺎﻝ
ﻣﯿﮟ ﺟﺐ ﻧﻤﺎﺯ ﮐﯽ ﺍﻣﺎﻣﺖ ﮐﮯ
ﻓﺮﺍﺋﺾ ﺳﯿﺪﻧﺎ ﺻﺪﯾﻖ ﺍﮐﺒﺮ
ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﮯ ﺳﭙﺮﺩ ﺗﮭﮯ ،
ﭘﯿﺮ ﮐﮯ ﺭﻭﺯ ﺗﻤﺎﻡ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ
ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮭﻢ ﺻﺪﯾﻖ ﺍﮐﺒﺮ
ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﯽ ﺍﻗﺘﺪﺍ ﻣﯿﮟ
ﺣﺴﺐ ﻣﻌﻤﻮﻝ ﺑﺎﺟﻤﺎﻋﺖ ﻧﻤﺎﺯ ﺍﺩﺍ
ﮐﺮ ﺭﮨﮯ ﺗﮭﮯ ﮐﮧ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ
ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﻗﺪﺭﮮ ﺍﻓﺎﻗﮧ
ﻣﺤﺴﻮﺱ ﮐﯿﺎ۔ ﺁﮔﮯ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﮯ
ﺍﻟﻔﺎﻅ ﮨﯿﮟ :
ﻓﮑﺸﻒ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﺻﻠﻲ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ
ﻭﺁﻟﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﺳﺘﺮ ﺍﻟﺤﺠﺮﺓ،
ﻳﻨﻈﺮﺇﻟﻴﻨﺎ ﻭ ﻫﻮ ﻗﺎﺋﻢٌ، ﮐﺄﻥ
ﻭﺟﻬﻪ ﻭﺭﻗﺔ ﻣﺼﺤﻒ، ﺛﻢ ﺗﺒﺴﻢ .
ﺑﺨﺎﺭﯼ، ﺍﻟﺼﺤﻴﺢ،240 : 1 ،
ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻟﺠﻤﺎﻋﺔ ﻭﺍﻻﻣﺎﻣﺔ، ﺭﻗﻢ :
2648
ﻣﺴﻠﻢ، ﺍﻟﺼﺤﻴﺢ،315 : 1 ، ﮐﺘﺎﺏ
ﺍﻟﺼﻠﻮﺓ، ﺭﻗﻢ 3419 :
ﺍﺑﻦ ﻣﺎﺟﻪ، ﺍﻟﺴﻨﻦ،519 : 1 ،
ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻟﺠﻨﺎﺋﺰ، ﺭﻗﻢ 41664 :
ﺍﺣﻤﺪ ﺑﻦ ﺣﻨﺒﻞ5163 : 3 ،
ﺑﻴﻬﻘﯽ، ﺍﻟﺴﻨﻦ ﺍﻟﮑﺒﺮﯼٰ،75 : 3 ،
ﺭﻗﻢ 64825 :
ﺍﺑﻦ ﺣﺒﺎﻥ، ﺍﻟﺼﺤﻴﺢ،296 : 15 ،
ﺭﻗﻢ 76875 :
ﺍﺑﻮﻋﻮﺍﻧﻪ، ﺍﻟﻤﺴﻨﺪ،446 : 1 ،
ﺭﻗﻢ 81650 :
ﻧﺴﺎﺋﯽ، ﺍﻟﺴﻨﻦ ﺍﻟﮑﺒﺮﯼٰ: 4 ،
2261 ﺭﻗﻢ 97107 :
ﻋﺒﺪﺍﻟﺮﺯﺍﻕ، ﺍﻟﻤﺼﻨﻒ،433 : 5 ،
ﺭﻗﻢ
ﺣﻤﻴﺪﯼ، ﺍﻟﻤﺴﻨﺪ،501 : 2 ، ﺭﻗﻢ :
111188
ﻋﺒﺪ ﺑﻦ ﺣﻤﯿﺪ، ﺍﻟﻤﺴﻨﺪ،352 : 1 ،
ﺭﻗﻢ 121163 :
ﺍﺑﻮﻳﻌﻠﯽ، ﺍﻟﻤﺴﻨﺪ،250 : 6 ،
ﺭﻗﻢ 3548 :
ﺁﭖ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺣﺠﺮۂ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﮐﺎ
ﭘﺮﺩﮦ ﺍﭨﮭﺎ ﮐﺮ ﮐﮭﮍﮮ ﮐﮭﮍﮮ
ﮨﻤﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﻨﺎ ﺷﺮﻭﻉ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ۔
ﮔﻮﯾﺎ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ
ﻭﺳﻠﻢ ﮐﺎ ﭼﮩﺮۂ ﺍﻧﻮﺭ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺎ
ﻭﺭﻕ ﮨﻮ، ﭘﮭﺮ ﻣﺴﮑﺮﺍﺋﮯ۔
ﺣﻀﺮﺕ ﺍﻧﺲ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ
ﺍﭘﻨﯽ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ
ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ :
ﻓﻬﻤﻤﻨﺎ ﺃﻥ ﻧﻔﺘﺘﻦ ﻣﻦ ﺍﻟﻔﺮﺡ
ﺑﺮﺅﻳﺔ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﺻﻠﻲ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ
ﻭﺁﻟﻪ ﻭﺳﻠﻢ، ﻓﻨﮑﺺ ﺃﺑﻮﺑﮑﺮ ﻋﻠﯽ
ﻋﻘﺒﻴﻪ ﻟﻴﺼﻞ ﺍﻟﺼﻒ، ﻭﻇﻦ ﺃﻥ
ﺍﻟﻨﺒﯽ ﺻﻠﻲ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺁﻟﻪ ﻭﺳﻠﻢ
ﺧﺎﺭﺝ ﺇﻟﯽ ﺍﻟﺼﻠﻮٰﺓ .
ﺑﺨﺎﺭﯼ، ﺍﻟﺼﺤﻴﺢ،240 : 1 ،
ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻟﺠﻤﺎﻋﺔ ﻭﺍﻻﻣﺎﻣﺔ، ﺭﻗﻢ :
2468
ﺑﻴﻬﻘﯽ، ﺍﻟﺴﻨﻦ ﺍﻟﮑﺒﺮﯼٰ،75 : 3 ،
ﺭﻗﻢ 34825 :
ﻋﺒﺪﺍﻟﺮﺯﺍﻕ، ﺍﻟﻤﺼﻨﻒ4433 : 5 ،
ﺍﺣﻤﺪ ﺑﻦ ﺣﻨﺒﻞ، ﺍﻟﻤﺴﻨﺪ : 3 ،
5194
ﻋﺒﺪ ﺑﻦ ﺣﻤﯿﺪ، ﺍﻟﻤﺴﻨﺪ،302 : 1 ،
ﺭﻗﻢ 1163 :
ﺣﻀﻮﺭ ﻧﺒﯽ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ
ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺩﯾﺪﺍﺭ ﮐﯽ
ﺧﻮﺷﯽ ﻣﯿﮟ ﻗﺮﯾﺐ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﮨﻢ
ﻟﻮﮒ ﻧﻤﺎﺯ ﭼﮭﻮﮌ ﺑﯿﭩﮭﺘﮯ۔ ﭘﮭﺮ
ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻮﺑﮑﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ
ﺍﭘﻨﯽ ﺍﯾﮍﯾﻮﮞ ﭘﺮ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﭘﻠﭩﮯ
ﺗﺎﮐﮧ ﺻﻒ ﻣﯿﮟ ﺷﺎﻣﻞ ﮨﻮﺟﺎﺋﯿﮟ
ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﯾﮧ ﺳﻤﺠﮭﺎ ﮐﮧ
ﺣﻀﻮﺭ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ
ﻭﺳﻠﻢ ﻧﻤﺎﺯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺑﺎﮨﺮ ﺗﺸﺮﯾﻒ
ﻻﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﺍﻥ ﭘﺮ ﮐﯿﻒ ﻟﻤﺤﺎﺕ ﮐﯽ ﻣﻨﻈﺮ
ﮐﺸﯽ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﯾﻮﮞ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ
ﮨﮯ :
ﻓﻠﻤﺎ ﻭﺿﺢ ﻭﺟﻪ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﺻﻠﻲ ﺍﻟﻠﻪ
ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺁﻟﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﻣﺎ ﻧﻈﺮﻧﺎ
ﻣﻨﻈﺮﺍ ﮐﺎﻥ ﺃﻋﺠﺐ ﺇﻟﻴﻨﺎ ﻣﻦ
ﻭﺟﻪ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﺻﻠﻲ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺁﻟﻪ
ﻭﺳﻠﻢ ﺣﻴﻦ ﻭﺿﺢ ﻟﻨﺎ .
ﺑﺨﺎﺭﯼ، ﺍﻟﺼﺤﻴﺢ،241 : 1 ،
ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻟﺠﻤﺎﻋﺔ ﻭﺍﻻﻣﺎﻣﺔ، ﺭﻗﻢ :
2649
ﻣﺴﻠﻢ، ﺍﻟﺼﺤﻴﺢ،315 : 1 ، ﮐﺘﺎﺏ
ﺍﻟﺼﻼﺓ، ﺭﻗﻢ 3419 :
ﺍﺑﻦ ﺧﺰﻳﻤﻪ، ﺍﻟﺼﺤﻴﺢ،372 : 2 ،
ﺭﻗﻢ 41488 :
ﺍﺑﻮﻋﻮﺍﻧﻪ، ﺍﻟﻤﺴﻨﺪ،446 : 1 ،
ﺭﻗﻢ 51652 :
ﺑﻴﻬﻘﯽ، ﺳﻨﻦ ﺍﻟﮑﺒﺮﯼٰ،74 : 3 ،
ﺭﻗﻢ 64824 :
ﺍﺣﻤﺪ ﺑﻦ ﺣﻨﺒﻞ، ﺍﻟﻤﺴﻨﺪ : 3 ،
7211
ﺍﺑﻮ ﻳﻌﻠﯽ، ﺍﻟﻤﺴﻨﺪ،25 : 7 ، ﺭﻗﻢ :
2439
ﺟﺐ )ﭘﺮﺩﮦ ﮨﭩﺎ ﺍﻭﺭ( ﺁﭖ ﺻﻠﯽ
ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﺎ ﭼﮩﺮۂ
ﺍﻧﻮﺭ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺁﯾﺎ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺍﺗﻨﺎ
ﺣﺴﯿﻦ ﺍﻭﺭ ﺩﻟﮑﺶ ﻣﻨﻈﺮ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ
ﮨﻢ ﻧﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﮐﺒﮭﯽ ﺍﯾﺴﺎ ﻣﻨﻈﺮ
ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺗﮭﺎ۔
ﻣﺴﻠﻢ ﺷﺮﯾﻒ ﻣﯿﮟ ﻓﮭﻤﻤﻨﺎ ﺍﻥ
ﻧﻔﺘﺘﻦ ﮐﯽ ﺟﮕﮧ ﯾﮧ ﺍﻟﻔﺎﻅ
ﻣﻨﻘﻮﻝ ﮨﯿﮟ :
ﻓﺒﻬﺘﻨﺎ ﻭ ﻧﺤﻦ ﻓﯽ ﺍﻟﺼﻠﻮﺓ، ﻣﻦ
ﻓﺮﺡ ﺑﺨﺮﻭﺝ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﺻﻠﻲ ﺍﻟﻠﻪ
ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺁﻟﻪ ﻭﺳﻠﻢ .
ﻣﺴﻠﻢ، ﺍﻟﺼﺤﻴﺢ،315 : 1 ، ﮐﺘﺎﺏ
ﺍﻟﺼﻠﻮﺓ، ﺭﻗﻢ 419 :
ﮨﻢ ﺩﻭﺭﺍﻥِ ﻧﻤﺎﺯ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ
ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺑﺎﮨﺮ
ﺗﺸﺮﯾﻒ ﻻﻧﮯ ﮐﯽ ﺧﻮﺷﯽ ﻣﯿﮟ
ﺣﯿﺮﺕ ﺯﺩﮦ ﮨﻮ ﮔﺌﮯ )ﯾﻌﻨﯽ ﻧﻤﺎﺯ
ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺗﻮﺟﮧ ﻧﮧ ﺭﮨﯽ(۔
ﻋﻼﻣﮧ ﺍﻗﺒﺎﻝ ﻧﮯ ﺣﺎﻟﺖِ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﮟ
ﺣﻀﻮﺭ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ
ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﻋﺎﺷﻖِ ﺯﺍﺭ ﺣﻀﺮﺕ
ﺑﻼﻝ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﮯ ﺣﻮﺍﻟﮯ
ﺳﮯ ﺩﯾﺪﺍﺭِ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ
ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﻣﻨﻈﺮ ﮐﯽ
ﮐﯿﺎ ﺧﻮﺑﺼﻮﺭﺕ ﻟﻔﻈﯽ ﺗﺼﻮﯾﺮ
ﮐﺸﯽ ﮐﯽ ﮨﮯ :
ﺍﺩﺍﺋﮯ ﺩﯾﺪ ﺳﺮﺍﭘﺎ ﻧﯿﺎﺯ ﺗﮭﯽ
ﺗﯿﺮﯼ
ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮭﺘﮯ ﺭﮨﻨﺎ ﻧﻤﺎﺯ ﺗﮭﯽ
ﺗﯿﺮﯼ
ﮐﻢ ﻭ ﺑﯿﺶ ﯾﮩﯽ ﺣﺎﻟﺖ ﺣﻀﻮﺭ
ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ
ﮨﺮ ﺻﺤﺎﺑﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﯽ
ﺗﮭﯽ۔ ﺷﺎﺭﺣﯿﻦِ ﺣﺪﯾﺚ ﻧﮯ ﻓﮭﻤﻤﻨﺎ
ﺍﻥ ﻧﻔﺘﺘﻦ ﻣﻦ ﺍﻟﻔﺮﺡ ﺑﺮﺅﯾۃ
ﺍﻟﻨﺒﯽ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ
ﻭﺳﻠﻢ ﮐﺎ ﻣﻌﻨﯽ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺫﻭﻕ
ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ۔
1۔ ﺍﻣﺎﻡ ﻗﺴﻄﻼﻧﯽ ﺭﺣﻤۃ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﮧ
ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
ﻓﻬﻤﻤﻨﺎ ﺃﯼ ﻗﺼﺪﻧﺎ ﺃﻥ ﻧﻔﺘﺘﻦ
ﺑﺄﻥ ﻧﺨﺮﺝ ﻣﻦ ﺍﻟﺼﻠﻮﺓ .
ﻗﺴﻄﻼﻧﯽ، ﺍﺭﺷﺎﺩ ﺍﻟﺴﺎﺭﯼ44 : 2 ،
ﭘﺲ ﻗﺮﯾﺐ ﺗﮭﺎ ﯾﻌﻨﯽ ﮨﻢ ﻧﮯ
ﺍﺭﺍﺩﮦ ﮐﺮ ﻟﯿﺎ ﮐﮧ )ﺩﯾﺪﺍﺭ ﮐﯽ
ﺧﺎﻃﺮ( ﻧﻤﺎﺯ ﭼﮭﻮﮌ ﺩﯾﮟ۔ âÃ
¢â€šÂ¬Ã‹Å“âââ
€šÂ¬Ã‹Å“
2۔ ﻻﻣﻊ ﺍﻟﺪﺭﺍﺭﯼ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ :
ﻭ ﮐﺎﻧﻮﺍ ﻣﺘﺮﺻﺪﻳﻦ ﺇﻟﯽ ﺣﺠﺮﺗﻪ ،
ﻓﻠﻤﺎ ﺃﺣﺴﻮﺍ ﺑﺮﻓﻊ ﺍﻟﺴﺘﺮ
ﺍﻟﺘﻔﺘﻮﺍ ﺇﻟﻴﻪ ﺑﻮﺟﻮﻫﻬﻢ .
ﮔﻨﮕﻮﻫﻲ، ﻻﻣﻊ ﺍﻟﺪﺭﺍﺭﯼ ﻋﻠﯽ
ﺍﻟﺠﺎﻣﻊ ﺍﻟﺒﺨﺎﺭﯼ150 : 3 ،
ﺗﻤﺎﻡ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ
ﻋﻨﮭﻢ ﮐﯽ ﺗﻮﺟﮧ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ
ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺣﺠﺮﮦ
ﻣﺒﺎﺭﮎ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﻣﺮﮐﻮﺯ ﺗﮭﯽ ،
ﺟﺐ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﭘﺮﺩﮮ ﮐﺎ ﺳﺮﮐﻨﺎ
ﻣﺤﺴﻮﺱ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﺗﻤﺎﻡ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ
ﭼﮩﺮﮮ ﺣﺠﺮۂ ﺍﻧﻮﺭ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ
ﮐﺮ ﻟﺌﮯ
3۔ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻭﺣﯿﺪ ﺍﻟﺰﻣﺎﮞ ﺣﯿﺪﺭ
ﺁﺑﺎﺩﯼ ﺗﺮﺟﻤﮧ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ
ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
ﻓﻬﻤﻤﻨﺎ ﺃﻥ ﻧﻔﺘﺘﻦ ﻣﻦ ﺍﻟﻔﺮﺡ
ﺑﺮﺅﻳﺔ ﺍﻟﻨﺒﯽ ﺻﻠﻲ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ
ﻭﺁﻟﻪ ﻭﺳﻠﻢ .
ﻭﺣﻴﺪ ﺍﻟﺰﻣﺎﻥ، ﺗﺮﺟﻤﺔ ﺍﻟﺒﺨﺎﺭﯼ ،
349 : 1
ﺁﻧﺤﻀﺮﺕ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ
ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺩﯾﺪﺍﺭ ﺳﮯ ﮨﻢ ﮐﻮ ﺍﺗﻨﯽ
ﺧﻮﺷﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﮐﮧ ﮨﻢ ﺧﻮﺷﯽ ﮐﮯ
ﻣﺎﺭﮮ ﻧﻤﺎﺯ ﺗﻮﮌﻧﮯ ﮨﯽ ﮐﻮ ﺗﮭﮯ
ﮐﮧ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ
ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﭘﺮﺩﮦ ﻧﯿﭽﮯ ﮈﺍﻝ ﺩﯾﺎ۔
ﺍﻣﺎﻡ ﺗﺮﻣﺬﯼ ﺭﺣﻤۃ ﺍﷲ ﻋﻠﯿﮧ ﮐﯽ
ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﮯ ﯾﮧ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﮨﯿﮟ :
ﻓﮑﺎﺩ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﺍﻥ ﻳﻀﻄﺮﺑﻮﺍ ﻓﺄﺷﺎﺭ
ﺍﻟﻨﺎﺱ ﺍﻥ ﺍﺛﺒﺘﻮﺍ .
ﺗﺮﻣﺬﯼ، ﺍﻟﺸﻤﺎﺋﻞ ﺍﻟﻤﺤﻤﺪﻳﻪ: 1 ،
،327 ﺭﻗﻢ 386 :
ﻗﺮﯾﺐ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻣﯿﮟ
ﺍﺿﻄﺮﺍﺏ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﺎ، ﺁﭖ
ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ
ﺍﺷﺎﺭﮦ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﭘﻨﯽ
ﺟﮕﮧ ﮐﮭﮍﮮ ﺭﮨﻮ۔
ﺷﯿﺦ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﺑﯿﺠﻮﺭﯼ ﺭﺣﻤۃ ﺍﷲ
ﻋﻠﯿﮧ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ
ﻋﻨﮭﻢ ﮐﮯ ﺍﺿﻄﺮﺍﺏ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ
ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ :
ﻓﻘﺮﺏ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﺃﻥ ﻳﺘﺤﺮﮐﻮﺍ ﻣﻦ
ﮐﻤﺎﻝ ﻓﺮﺣﻬﻢ ﻟﻈﻨﻬﻢ ﺷﻔﺎﺀﻩ
ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺁﻟﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﺣﺘﯽ
ﺃﺭﺍﺩﻭﺍ ﺃﻥ ﻳﻘﻄﻌﻮﺍ ﺍﻟﺼﻠﻮﺓ
ﻹﻋﺘﻘﺎﺩﻫﻢ ﺧﺮﻭﺟﻪ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ
ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺁﻟﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﻟﻴﺼﻠﯽ ﺑﻬﻢ، ﻭ
ﺃﺭﺍﺩﻭﺍ ﺃﻥ ﻳﺨﻠﻮﺍ ﻟﻪ ﺍﻟﻄﺮﻳﻖ
ﺇﻟﯽ ﺍﻟﻤﺤﺮﺍﺏ ﻭ ﻫﺎﺝ ﺑﻌﻀﻬﻢ ﻓﯽ
ﺑﻌﺾ ﻣﻦ ﺷﺪﺓ ﺍﻟﻔﺮﺡ .
ﺑﻴﺠﻮﺭﯼ، ﺍﻟﻤﻮﺍﻫﺐ ﺍﻟﻠﺪﻧﻴﻪ ﻋﻠﯽ
ﺍﻟﺸﻤﺎﺋﻞ ﺍﻟﻤﺤﻤﺪﻳﻪ 194 :
ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮭﻢ
ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ
ﮐﮯ ﺷﻔﺎﯾﺎﺏ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﯽ ﺧﻮﺷﯽ
ﮐﮯ ﺧﯿﺎﻝ ﺳﮯ ﻣﺘﺤﺮﮎ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﮯ
ﻗﺮﯾﺐ ﺗﮭﮯ ﺣﺘﯽٰ ﮐﮧ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ
ﻧﻤﺎﺯ ﺗﻮﮌﻧﮯ ﮐﺎ ﺍﺭﺍﺩﮦ ﮐﺮ ﻟﯿﺎ ﺍﻭﺭ
ﺳﻤﺠﮭﮯ ﮐﮧ ﺷﺎﯾﺪ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺁﻗﺎ
ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ
ﮨﻤﯿﮟ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺑﺎﮨﺮ
ﺗﺸﺮﯾﻒ ﻻ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ، ﻟﮩٰﺬﺍ ﺍﻧﮩﻮﮞ
ﻧﮯ ﻣﺤﺮﺍﺏ ﺗﮏ ﮐﺎ ﺭﺍﺳﺘﮧ ﺧﺎﻟﯽ
ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﺍﺭﺍﺩﮦ ﮐﯿﺎ ﺟﺒﮑﮧ ﺑﻌﺾ
ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮭﻢ
ﺧﻮﺷﯽ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﮐﻮﺩﻧﮯ
ﻟﮕﮯ۔
ﺍﻣﺎﻡ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﻧﮯ ﺑﺎﺏ ﺍﻻﻟﺘﻔﺎﺕ ﻓﯽ
ﺍﻟﺼﻠﻮۃ ﮐﮯ ﺗﺤﺖ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﻣﺤﺪﺛﯿﻦ ﮐﺮﺍﻡ ﻧﮯ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ
ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮭﻢ ﮐﯽ ﯾﮧ ﻭﺍﻟﮩﺎﻧﮧ
ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﻧﺲ ﺭﺿﯽ
ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺳﮯ ﺍﻥ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﺎﻥ
ﮐﯽ ﮨﮯ :
ﻭ ﻫَﻢَّ ﺍﻟﻤﺴﻠﻤﻮﻥ ﺃﻥ ﻳﻔﺘﺘﻨﻮﺍ ﻓﯽ
ﺻﻠﻮٰﺗﻬﻢ، ﻓﺄﺷﺎﺭ ﺇﻟﻴﻬﻢ : ﺃﺗﻤﻮﺍ
ﺻﻼﺗﮑﻢ.
ﺑﺨﺎﺭﯼ، ﺍﻟﺼﺤﻴﺢ،262 : 1 ،
ﮐﺘﺎﺏ ﺻﻔﺔ ﺍﻟﺼﻼﺓ، ﺭﻗﻢ :
2721
ﺍﺑﻦ ﺣﺒﺎﻥ، ﺍﻟﺼﺤﻴﺢ،587 : 14 ،
ﺭﻗﻢ 36620 :
ﺍﺑﻦ ﺧﺰﻳﻤﻪ، ﺍﻟﺼﺤﻴﺢ،75 : 3 ،
ﺭﻗﻢ 41650 :
ﺍﺑﻦ ﺳﻌﺪ، ﺍﻟﻄﺒﻘﺎﺕ ﺍﻟﮑﺒﺮﯼٰ : 2 ،
5217
ﻃﺒﺮﯼ، ﺍﻟﺘﺎﺭﻳﺦ231 : 2 ،
ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﻧﮯ ﻧﻤﺎﺯ ﺗﺮﮎ ﮐﺮﻧﮯ
ﮐﺎ ﺍﺭﺍﺩﮦ ﮐﺮ ﻟﯿﺎ ﺗﮭﺎ ﻣﮕﺮ ﺁﭖ
ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ
ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻧﻤﺎﺯ ﮐﻮ ﭘﻮﺭﺍ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ
ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ۔
ﺗﻮ ﺍﮮ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺑﭻ ﺍﻥ ﮔﺴﺘﺎﺧﻮﮞ
ﺳﮯ ﺍﻭﺭ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﻋﻠﯿﮩﻢ
ﺍﻟﺮﺿﻮﺍﻥ ﮐﺎ ﻋﻘﯿﺪﮦ ﺍﭘﻨﺎ ﺟﻮ ﮐﮧ
ﺍﻟﺤﻤﺪ ﺍﻟﻠﮧ ﺁﺝ ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﻭﺟﻤﺎﻋﺖ
ﺑﺮﯾﻠﻮﯼ ﻣﺴﻠﮏ ﮐﺎ ﻋﻘﯿﺪﮦ ﮨﮯ ۔۔
No comments:
Post a Comment